קבוצות העמיתים הן מרחב ללמידה והתייעצות, ברוח הגישה הפסיכואנליטית-מערכתית
סיכום ותובנות מקבוצת למידה ״חינוך בגישה פסיכואנליטית-מערכתית״
סיכום ותובנות מקבוצת למידה ״חינוך בגישה פסיכואנליטית-מערכתית״ – 2021-2023 – טלי פרלסון [1]. שורות אלו יתארו תובנות מרכזיות כפי שנלמדו ונוצרו בקבוצת למידה ״חינוך בגישה
מרחב למידה משותף ליישום הגישה הפסיכואנליטית-מערכתית בארגונים: שנת 2022-2023
המשימה המרכזית: ליצור מרחב להמשך למידה וחקירה של הגישה הפסיכואנליטית – מערכתית ויישומה, באמצעות למידת עמיתים המבוססת על שיתוף בהתנסויות ובדילמות של המשתתפים, והעמקה בתכנים
מרחב למידת עמיתים: חינוך בגישה פסיכואנליטית מערכתית 2022-2023:
משימה מרכזית: קבוצת חשיבה ופעולה ותרומה אפשרית למערכת החינוך תוך שימוש בגישה הפסיכואנליטית-מערכתית. פירוט: יצירת מרחב לחשיבה ולמידה משותפת כדי לקדם יכולת חשיבה, הכלה, עבודה
קצת על קבוצות הלמידה
במסגרת פעילויות הקהילה מתקיימות 3 קבוצות למידה בפריסה ארצית. הקבוצות מהוות "מרחב התבוננות ולמידה" באוריינטציה יישומית בעבודה ארגונית – ייעוצית ו/או ניהולית ע"פ הגישה הפסיכואנליטית
הזמנה למרחבי למידה
2018.
שמחים להזמינכם להשתתף במרחבי הלמידה המוצעים במסגרת קהילת בוגרי ומורי התכנית. קבוצות לומדים יהוו בסיס ללמידה משותפת בקהילה, והעמקה בתאוריה וביישום של הגישה.