נוכחים – מלי, נרית, איתי, כרמית, שירי, טל. חסרה – תמר.
כנס 2023 – מלי ונרית משתפות לגבי התהליך עד כה. חבר קהילה הסכים לנהל את הכנס, ועד כה לא מצא שותף.ה לניהול. עלו בצוות קולות שביטאו עד כמה חשוב קיומו של כנס הקהילה. דובר בדיון על הקושי בגיוס מתנדבים וממלאי תפקידים בקהילה. דובר על כך שמדובר בתפקידים הנעשים בהתנדבות ודורשים השקעה רבה. הועלו הצעות נוספות וסוכם על פנייה אל אנשים נוספים.
קבוצת וואטס-אפ של הקהילה והאתר – הובא הצורך לחבר את הקהילה ולשם כך יש צורך להפוך את האתר לנגיש יותר. האתר משקף, אולי בצורה לא מודעת את הסגירות של הקהילה. מתקיים דיון כיצד לחבר את האתר לקהילה, את פעילות צוות ההיגוי לקהילה, ואולי את הקהילה כמערכת פתוחה לעולם. הוחלט בשלב זה להוריד את הסיסמה לאתר על מנת לאפשר כניסה קלה ונגישה יותר לחברי הקהילה, ובהמשך יתקיים דיון רחב על פני האתר. עוד הוחלט שאת הגישה למאמרים עם זכויות יוצרים נשאיר באיזור מוגן עם סיסמא.
לקיחת תפקיד בצוות ההיגוי – מלי ונרית מודיעות כי מסיבות מקצועיות ואישיות יסיימו בתחילת יוני את תפקידן כמנהלות הקהילה. איתי אף הוא הודיע על רצונו לסיים את חברותו בצוות ההיגוי בסוף שנה זו.
התקיים דיון על לקיחת תפקיד בקהילה – כיצד מניעים אנשים לקחת תפקיד, להשתתף בפעילויות, מה התגמול מפעילות התנדבותית, מה הרווח מהחברות בצוות ההיגוי, בצוות הכנס, או בניהול הקהילה.
דובר על הצורך בהתאמת הציפיות לקהילה ולאופן שבו אנשים רוצים, או מסוגלים להשתתף ולהתגייס.
הוחלט לנסח מכתב לקהילה המזמין את חברי הקהילה לחלום מחדש את הקהילה ולשם כך להצטרף לצוות ההיגוי.
קבוצות למידה – הוצגו התכנים שעלו במפגש של מובילי הקבוצות –
עלו שאלות ודאגה להמשך קיום הקהילה, שתי קבוצות למידה הפסיקו את פעילותן, האם זה מסמל דעיכה בפעילות, או האם זהו שלב התפתחותי שבו פעילויות מסתיימות ומתחילות חדשות, אנשים פעילים מפנים את מקומם לאנשים חדשים המגלים מעורבות. עלתה אפשרות ורצון להמשך קיום קבוצות בהן מחזיקי המרחב רוצים לסיים תפקידם – על ידי כך ששניים מחברי הקבוצה יקחו על עצמם את ההחזקה של מרחב הלמידה להמשך.
התקיים דיון כיצד לבנות קבוצות חדשות, ונאמר כי יש לרכז את המאמצים לקראת סיום הלימודים של מחזור 10 על מנת לאפשר לחברי המחזור להצטרף לקבוצות חדשות או קיימות, לקדם יוזמה של מובילים מתוכו ולאפשר להם להפוך לחברי קהילה מעורבים.